BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 21 August 2011

. . . s e s u a t u . . .

  sayanggg....hadir mu dalam diriku amatlah begitu bermakne buat diriku....kau amat tak ternilai buat ku....tiada ape yang lebih         menggembirakan..,membahagiakan ku selaen berada dcc mu sayangg...my dear....saat pertame kali ku melihatmu...aku JATUH CINTA pada mu...kau yang ingin ku miliki.....saat itu hatiku berdebar.....apakah aku layak untuk kau miliki...saat pertame kali kita bertemu...pandanganmu..jelinganmu membuatkn ku hilang arah...tiada siapa yang mmpu mmberi pandangan kepada ku sebegitu....pandanganmu menggetarkan jiwaku...saat ini hanye Tuhan jew yang tahu btape ku menyayangimu..mencintaimu...merindui dirimu....kau kekuatanku...kau laa semangat hidupku sayangg.....aku tak ingin kehilangan mu....aku ingin jadikan dirimu suri hati ku...suri hidupku...aku ingin berada dsisi mu walau susah mahupun senang...kau segala-galanya bagi ku NUR SHAFIZAL FATIHAH BT ANUAR MUSADAD......tanpa mu..aku tak lagi mampu berdiri....aku ingin jadi sgale-galenyew buat dirimu.....menggembirakan hidupmu....jangan lah kau pergi dari hidupku....kerna kau nyawaku!!!..



~~sayangg...name kita ne kn...1st time daddy wat taw^^ daddy ta penah wat ngn mane2 gurl sblm ne...so its very special to me..n to us^^ hehehehee...nanti daddy bg kt mummy eaa...mummy jge leklok taw...if ta jage(daddy gegetgeget mummy^^) hikhikhik!!!

0 comments: