BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 7 September 2011

h a n y a k a u y a n g m a m p u . . . .

hhmmm....hari ni mungkin hari yang paling terok pernah aku hadapi....dengan selesema yang xbaek2 lagi...ditambah saket kepale yang maken menjadi-jadi...saket kepale aku jadi maken terok...bukan saket kepale biasa...bayangkan dari pagi start kelas smpy kew petangg...malam ne pon aku dapat ase yang saket kepale masehta baek2 lagi...saket dye Allah jew yang taw...rase mcm nk mati...saket sangatsangatsangat...huhuhuu...rase na menannges...tapi aku tahan jew.....aku ta kesah kalau tade sape nk amek taw pasal aku...siyezly aku mmg ta kesahh...dan lagi pon buat pew nk susahkan korang risau, pk pasal aku kn........jgn risau...even aku saket terok mane pon...aku akan tetap senyum tok korangg :) biar aku yang saket...jgn kaw yang saket...biar aku derita asal kau bahageaa ;((  huhuhuhuu..^^ hihihihii...maaf....aku nanges lakk...maaf :) huhhuhuhuu....rase remuk haty ne rase nyew.....ble hati dye ta mampu kita miliki lagi.....aku tahu aku ta baekk mcm org laenn...tapii....aku mampu berubah jadi baekk cm yang laenn...aku sanggop buat ape jew tok kau...even aku terpakse gadai nyawe aku skalipon...Ya Allah....suda terlambat kah aku....sempat lagi kah bagi ku....huhhuhuhu :(( dye saje kaseh sygg, cinta, ambil berat yang aku ade...aku tanak kongsi dye ngn sape2...aku tanak...akku nk hati dye tok aku...untuk aku sorangggg jew...huhuhuu...Ya Allah...ape yang perlu aku buat Ya Allah...bagi lahh jalan pada hamba Mu ini..huhuhuhuuu....aku sayangkn dye...aku ingin miliki dye....org laen sume ta bley...hanya aku...huhuhuu...betape berat ssaket yang aku tanggung Ya Allah.....aku sanggop berubah tok dye dan diri aku....aku tak mahu kehilangan dye....aku rindu kn dye ;((.....huhuhuhuu....tade sape yang mngerti ;(( dye lahh nyawa aku...dye hidop akuh...dye segalanya buat akuh....andai saket kepale yang melarat ne yang Kau turun kn mampu buat aty dye..cinta dye sygg dye jd milikku....aku redha....aku terima....kerna dye...cahaya..hidup akuhh....berikan petunjukMu Ya Allah :((

0 comments: